فناوری اطلاعات

بخش فناوری اطلاعات

مدیر فناوری اطلاعات: مهندس الناز بلوری فرد


سامانه سنم

در راستای اجرایی کردن سند استراتژی سازمان نظام مهندسی معدن و مطابق با نقشه راه این سازمان که در تابستان 1398 به تصویب رسیده و ابلاغ شد، هوشمندسازی در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و توسعه این سازمان قرار گرفت.

با همکاری قابل تقدیر سازمان استان‌ها و تلاش بخش فناوری اطلاعات سازمان نظام مهندسی معدن ایران و طی جلسات متعدد کارگروه هوشمندسازی که با نظارت مستقیم دکتر تقی نبئی رئیس سازمان مشغول به کار است، گام ششم سند استراتژی محقق شد و سامانه جامع سازمان نظام مهندسی معدن با درگاه‌های متعدد و با بازمهندسی بانک‌های اطلاعاتی پیشین و راه‌اندازی درگاه‌های جدید آماده ارائه خدمات به بخش معدن کشور از سازمان‌های صمت استان‌ها، سازمان‌های نظام مهندسی معدن استان‌ها، اعضای سازمان، دانشجویان، بهره‌برداران معدنی، مکتشفین و ... است.

شایان ذکر است که گام‌های اول تا سوم این پروژه شامل توسعه کارتابل اداری هفتصد کاربره، بررسی الزامات و نیازمندی‌ها، تقویت زیرساخت‌های فناوری شامل راه‌اندازی پورتال‌های سازمان، شناسایی فرآیندهای سازمان و... در سال 1398 و در زمان تصدی دکتر داریوش اسماعیلی بر سازمان نظام مهندسی معدن به انجام رسیده است.

سامانه سنم دارای درگاه‌های مختلفی برای دریافت اطلاعات طبقه‌بندی شده ازجمله ظرفیت‌های اشتغال اعضا، مشاغل، احکام انتظامی، اطلاعات معادن ایران، گزارش‌های مسئولین فنی، اطلاعات مجوزهای معدنی و درگاه ویژه معدن‌کاران و... خواهد بود که در هفته‌های آتی به مرور در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این سامانه با ارائه خدمات ثبت نام حقیقی و‌ حقوقی و دریافت کارت و کلیه مراودات مالی اعضا، دریافت پروانه اشتغال (تمدید، تغییر، ارتقا)، ارجاع کار هوشمند، دریافت گزارش‌های ماهانه مسئولین فنی، دریافت کلیه گزارش‌ها، قراردادها، طرح‌ها و... از اعضای سازمان که مشغول به انجام یکی از مشاغل ارجاع داده شده هستند و توزیع آن در استان به منظور بررسی و تایید یا اصلاح... گامی بلند با بهره‌مندی از امکانات فناورانه و هوشمندسازی در راستای چابک‌سازی در مسیر توسعه پایدار است.


اتوماسیون اداری


پورتال سازمان استان ها

اخبار IT در جراید
دسته بندي اخبار 
کد خبر : ۹۰۷۲  |  تاريخ وقوع :
 ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ 
۲۰:۳۰
سامانه سنم؛ سامانه جامع سازمان نظام مهندسی معدن است که امکانات متعددی را در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با فعالیت های بخش معدن و صنایع معدنی قرار داده است و در آخرین به روزرسانی، درگاه جمع آو ...
چابک‌ترین و هوشمندترین سازمان در عرصه مهندسی معدن در چهارچوب توسعه پایدار معرفی سامانه جامع نظام‌مهندسی معدن (سنم) 
کد خبر : ۹۰۷۱  |  تاريخ وقوع :
 ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ 
۲۰:۳۰  | 
پیوند خبر
معرفی سامانه جامع نظام‌مهندسی معدن (سنم)، چشم‌انداز سازمان نظام‌مهندسی معدن ایران در افق ۱۴۰۴ مطابق با سند استراتژی سازمان، «چابک‌ترین و هوشمندترین سازمان در عرصه مهندسی معدن در چهارچوب توسعه پاید ...
هوشمندسازی فعالیت‌های نظام مهندسی معدن کلید خورد گام ششم سند استراتژی نظام مهندسی معدن/ سامانه «سنم» رونمایی شد 
کد خبر : ۹۰۷۰  |  تاريخ وقوع :
 ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ 
۲۰:۳۰  | 
پیوند خبر
تقی نبئی رییس سازمان نظام مهندسی معدن، معاون توسعه و برنامه ریزی، مدیر حوزه ریاست و مدیر فناوری اطلاعات سازمان، در مراسم رونمایی از این سامانه حضور یافتند.
کد خبر : ۸۹۵۴  |  تاريخ وقوع :
 ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ 
۲۰:۳۰  | 
پیوند خبر
آیین رونمایی سامانه جامع سازمان نظام مهندسی معدن(سنم) در روز سه شنبه مورخ بیست و هشتم مرداد ماه 1399 با حضور تقی نبئی؛ رییس سازمان، معاون توسعه و برنامه ریزی، مدیر حوزه ریاست و مدیر بخش فناوری اط ...

درگاه سرمایه گذاری


درگاه آموزش سازمان


6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0