امروز يکشنبه, 18 شهريور 1403
  • تماس با ما : 88854686
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ 
  • کد خبر : ۸۵۳۳
رونمایی
رونمایی از درگاه سفیران معدن سامانه نظام مهندسی معدن(سنم) در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
سازمان نظام مهندسی معدن ایران در راستای گسترش همکاری های بین المللی و توسعه ارتباط با کشورهای معدنی جهان در نظر دارد از پتانسیل و تجارب مهندسین معدن ایرانی مقیم خارج از کشور و فعال در شرکت های معدنی دنیا افرادی را بعنوان سفرای افتخاری معدنی ایران انتخاب تا ضمن ایجاد یک ارتباط موثر زمینه را برای بروز رسانی دانش و فن آوری اعضای خود فراهم سازد.

♦️با حضور دکتر نبئی، رییس سازمان، از دستاورد فناورانه ی دیگری در حوزه سرمایه گذاری و امور بین الملل تحت عنوان "درگاه سفیران معدن" در سامانه سنم (سازمان نظام مهندسی معدن) رونمایی شد.
 
♦️سازمان نظام مهندسی معدن ایران در راستای گسترش همکاری های بین المللی و توسعه ارتباط با کشورهای معدنی جهان در نظر دارد از پتانسیل و تجارب مهندسین معدن ایرانی مقیم خارج از کشور و فعال در شرکت های معدنی دنیا افرادی را بعنوان سفرای افتخاری معدنی ایران انتخاب تا ضمن ایجاد یک ارتباط موثر زمینه را برای بروز رسانی دانش و فن آوری اعضای خود فراهم سازد.
♦️بدین وسیله علاقمندان میتوانند با پر نمودن فرم مربوط در درگاه سرمایه گذاری سامانه سنم و الحاق مدارک و مستندات لازم منجمله تصویر پاسپورت و احراز هویت با یک شماره همراه، اعلام آمادگی نمایند. 
♦️این سازمان پس از دریافت پیشنهادات وبررسی سوابق و تجارب، سفرای معدنی هر کشور را انتخاب می کند تا بر اساس شرح وظایف و ماموریت تعریف شده در جهانی سازی توسعه بخش معدن و صنایع معدنی ایران در ابعاد گوناگون و هم راستا با کشورهای تراز اول معدنی دنیا فعالیت نمایند.

 

امور روابط عمومی سازمان

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0