امروز پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تماس با ما : 88854686
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ 
  • کد خبر : ۸۷۸۵
گامی دیگر در راستای هوشمند سازی
شروع گام پنجم برنامه عملیاتی پروژه اصلاح ساختار آموزش با رونمایی از درگاه جامع آموزش در سامانه سنم

دکتر نبئی، رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در آیین رونمایی از درگاه آموزش سامانه سنم:

 

  آموزش نیروهای متخصص و کارآمد در بخش معدن کشور، یکی از وظایف تعریف شده برای این سازمان است، وی خاطر نشان کرد که این مهم، علاوه بر ارتقای دانش اعضای سازمان، می تواند با برگزاری دوره های مفید به همراه مدرسان معتبر با نگاهی بین المللی در جهت ایجاد اعتبار در جامعه معدنی و صنایع معدنی مورد توجه قرار بگیرد.

 ایشان درگاه آموزش سامانه سنم را به عنوان یکی از مهم ترین بخش های پروژه اصلاح ساختار آموزش معرفی نمود که با همکاری دو بخش فناوری اطلاعات و آموزش سازمان امروز به بهره برداری رسید.

 

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی معدن، پروژه اصلاح ساختار آموزش را یک پروژه 8 مرحله ای توصیف کرد که حداقل به سه سال زمان نیاز است تا نتایج موثر آن در بخش معدن و صنایع معدنی کشور ملموس شود. سیدمحمد حسینی دشتیخوانی، اصلاح قوانین و رویه ها، تشکیل گروه های تخصصی، نیازسنجی آموزشی، تولید محتوا، آموزش مجازی، اجرای دوره های تخصصی و راه اندازی دفاتر سازمان در دانشگاه ها را از گام های مهم این طرح معرفی کرد. او همچنین از تعریف بیش از 1000 مدرس و 200 عنوان دوره در درگاه آموزش سامانه سنم خبر داد. حسینی همچنین امکان برگزاری 5000  نفر-دوره در سال را از برنامه های آتی این پروژه خواند.

مدیر بخش فناوری اطلاعات سازمان، درگاه آموزش سامانه سنم را به عنوان درگاهی با قابلیت ارتباط بین 40 هزار عضو سازمان، بخش آموزش سازمان مرکزی، مسئولان آموزش در 31 استان کشور و اساتید با امکان تعریف دوره ها، ثبت نام، نظرسنجی، صدور کارنامه، برگزاری کلاس های آنلاین و ... معرفی کرد که گام پنجم پروژه اصلاح ساختار آموزش و یکی از گام های مهم هوشمندسازی مطابق با سند استراتژی سازمان است. الناز بلوری فرد با بیان این نکته که بهره گیری از آموزش های مجازی و ایجاد بستر مناسب برای اطلاع رسانی انواع دوره ها، ثبت نام، شرکت در کلاسهای آنلاین و آفلاین همانگونه که در سطح جهان فراگیر شده است، می تواند دایره وسیع تری از علوم و تنوع را در آموزش در بر بگیرد.

 

روابط عمومی سازمان

امتیاز :  ۴.۶۷ |  مجموع :  ۳

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0