امروز جمعه, 10 فروردين 1403
  • تماس با ما : 88854686
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ 
  • کد خبر : ۸۷۱۵
سفر استانی
گزارش سفر استانی رییس سازمان و هیات همراه به استان كردستان

اولین برنامه سفر ، دیدار دکتر نبئی و هیات همراه به همراه هیات مدیره سازمان استان  با استاندار کردستان، مهندس مرادنیا

 در این جلسه که ساعت 12.30 ظهر تشکیل شد ، مهندس دره وزمی ریاست سازمان صمت و مهندس سیفی معاون امور معادن حضور داشتند .

در ابتدا مهندس دره وزمی ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به مهمانان ، به تشریح وضعیت معادن و صنایع معدنی استان پرداختند . سپس دکتر نبئی نیاز های سازمان نظام مهندسی معدن استان را مطرح نمودند، که شامل درخواست تخصیص زمین به سازمان استان جهت احداث کارگاه آموزشی و نمایشگاه دائمی مصنوعات سنگی و همچنین درخواست ارجاع خدمات مربوط به نظارت بر حفاری چاههای آب به اعضای سازمان بود .

مهندس مراد نیا، استاندار استان نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان از اهمیت بخش معدن و صنایع معدنی در توسعه استان سخن گفتند و موافقت خود را برای همکاری در اجرایی نمودن درخواست های سازمان نظام مهندسی معدن استان اعلام نمودند.

پس از آن مهندس نوری رئیس سازمان استان کردستان به تشریح پتاسیل های فنی و تخصصی استان پرداختند و همچنین در خصوص ارائه خدمات مهندسی به استان کردستان توضیحاتی ارائه نمودند.

 

ارائه مباحث روش های نوین در تحلیل ساختاری معادن سنگ تزئینی و تعیین قابلیت خاکبرداری با استفاده از شاخص GSI

 این ارائه ها با هدف شناسایی پتانسیل های تخصصی اعضای سازمان جهت استفاده در پروژه های راهسازی و سد سازی ، همکاری در مطالعات زیست محیطی ، همکاری در مطالعات تعیین نوع خاک بستر و تعیین قابلیت باربری ، پایدارسازی گود و تعیین سازه و ... انجام گرفت .

دکتر نبئی ضمن تشکر از ارائه دهندگان ، از موضوعات فوق استقبال نموده و مقرر شد شرح اقدامات انجام شده در استان ، به اطلاع شورای مرکزی سازمان برسد.

نشست صمیمانه با ارکان سازمان استان با حضور مهندس خسروی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ، مهندس مرادی رئیس سازمان زمین شناسی و مهندس سیفی معاون امور معادن سازمان صمت استان از دیگر برنامه های این سفر بود.

در این جلسه که ساعت 6.30 برگزار گردید سوالات گروه های تخصصی مطرح و توسط دکتر نبئی با پاسخ همراه گردید.

مهندس نوری رئیس سازمان استان در خصوص قطع ارتباط مالی مسئولین فنی معادن و بهره برداران توضیحاتی ارائه نمودند و دکتر نبئی در پاسخ  اعلام نمودند که به دنبال این هستیم که ناظر فنی در معادن با توجه به بودجه وزارتخانه را تعریف نماییم تا مسئول فنی بتواند وظیفه اجرایی خود را به نحو احسن انجام دهد، همچنین ناظر فنی باید هرساله عوض شود و به عملکرد مسئول فنی نظارت نماید .

مهندس خسروی رئیس شرکت شهرک ها پیشنهاد نمودند که برای همه طرح های معدنی پیوست فرآوری و پیوست زیست محیطی تهیه گردد .

همچنین در خصوص محاسبه پارامترهای حقوق دولتی و نقش نظام مهندسی معدن توضیحاتی توسط دکتر نبئی ارائه گردید .

 

امور روابط عمومی سازمان

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0