امروز جمعه, 10 فروردين 1403
  • تماس با ما : 88854686
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ 
  • کد خبر : ۸۲۵۶
تفاهم نامه همکاری مشترک
آیین عقد تفاهم نامه همكاری فی ما بین سازمان مدارس و مراكز غیر دولتی و توسعه مشاركتهای مردمی و سازمان نظام مهندسی معدن ایران-پانزدهم مهرماه 1399-وزارت آموزش و پرورش
این تفاهم نامه در راستای كمك به تحقق عدالت آموزشی از طریق اجراي طرح آشتي با آموزش (آبا) براي افزایش نرخ پوشش تحصیلي دانش آموزان به ویژه دانش آموزان بازمانده ، با استفاده از ظرفیت ها و زیرساخت های موجود در بخش معدن و صنایع معدنی و همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی و ایجاد توسعه پایدار در این بخش، بین سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی ، به نمایندگی دکتر مجتبی زینی وند، معاون وزیر آموزش و پرورش و سازمان نظام مهندسی معدن ایران به نمایندگی دکتر نبئی، رییس سازمان منعقد گردید.

سخنان دکتر نبئی:

این طرح (آبا)، طرح بسیار ارزشمند و بشردوستانه ای می باشد و منافع آن برای افراد جا مانده از تحصیل در کشور، ما را بر آن داشت تا وظیفه خود بدانیم که اهداف این طرح را هرچه سریعتر و با کیفیت تر به نتیجه برسانیم.

وی در ادامه؛ بخش معدن و صنایع معدنی کشور عمدتا در مناطق با دسترسی محدود و محروم واقع گردیده و ما بر آن هستیم تا از این ظرفیت و پتانسیل، همچنین امکانات خود سازمان در 31 استان کشور و 41 هزار عضو تحصیل کرده سازمان برای ارتقاء طرح مزبور بهره ببریم.

نبئی تصریح کرد؛ انشاءالله با تشکیل کارگروه تخصصی فی ما بین بعد از انعقاد این تفاهم نامه، کلیه امور آن پیگیری و در اسرع وقت ترتیب اثر داده شود و به امید خدا خروجی و پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

 

سخنان دکتر مجتبی زینی وند، معاون وزیر آموزش و پرورش:

در ابتدا تشکر خود و همکارانم را از دکتر نبئی و همکارانشان در سازمان نظام مهندسی معدن برای کمک خیرخواهانه و انسان دوستانه، به طرح آشتی با آموزش (آبا) اعلام می نمایم.

این تفاهم نامه با دو مضمون تدوین گردیده:

1-مساعدت سازمان نظام مهندسی معدن در سراسر کشور به طرح آبا

نظام آموزش و پرورش و میزان دسترسی افراد به آموزش با کیفیت در هر کشوری، یکی از مولفه ها و شاخص های توسعه یافتگی آن می باشد و در هیج جا از دنیا نظام آموزش و پرورش به تنهایی نمی­تواند تمامی وظایف خود را به خوبی انجام دهد، مگر با مساعدت و یاری دستگاه­ها و ارگان­ها و بخش خصوصی و هر کسی که در این امر سرمایه گذاری کند، مستقیما در پیشرفت کشور نقش داشته است.

از همین رو می­بایست تمامی همکاران جنابعالی (دکتر نبئی، رئیس سازمان) بر خود ببالند که چنین شخصی در راس سازمان قرار گرفته که چنین دل مشغله هایی دارد.

 

2-استفاده از ظرفیت های سازمان نظام مهندسی معدن برای تربیت دانش آموزان خلاق، با فکر و دارای تخصص در حوزه معدن و صنایع معدنی با توسعه مدارس غیر دولتی که چنین افرادی را پرورش دهد

ما اعلام آمادگی کامل می­نماییم برای تسهیل صدور جواز مدارس غیر دولتی تخصصی در این حوزه با استفاده از ظرفیت های سازمان نظام مهندسی معدن و همکاران بنده مشتاقانه در این امر یاری خواهند نمود.

              

                                                 امور روابط عمومی سازمان

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0