امروز پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تماس با ما : 88854686
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ 
  • کد خبر : ۵۶۷۷
پیام تبریک
پیام تبریك سرپرست سازمان به مناسبت آغاز سال نو و فرارسیدن نوروز

بسمه تعالی

بهاران از راه رسید و اینگونه سال تازه گشت...

 

بهاران از راه رسید و خدا آیات طراوت را بر برگ گل‌ها تحریر کرد. حلول سال نو و فرارسیدن بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی ایرانیان و به ویژه همکاران محترم سازمان نظام مهندسی معدن ایران، روسا و کارکنان محترم سازمان استان‌ها و تمامی اعضای محترم سازمان نظام مهندسی معدن و جامعه معدنی کشور، تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت و نیز موفقیت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت دارم.

 

تلاش و کوشش‌های شما عزیزان جهت اعتلای سازمان و کمک به ترویج و توسعه بخش معدن و صنایع معدنی کشور در یک سال گذشته بسیار ستودنی است. سازمان نظام مهندسی معدن ایران به همت شما بزرگواران و به واسطه ارتباط منطقی و کارشناسی با نگاه تعاملی با وزارت صمت و همچنین ارتباط موثرتر با جامعه معدنی کشور، مهندسین و فعالان این حوزه و نیز تشکل‌های این بخش، در یک سال گذشته حضور پررنگ‌تری داشته و توانسته است به دستاوردهای بزرگی دست یابد. اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک بر خود لازم می‌دانم که مراتب سپاس و قدردانی خود را به محضر یکایک شما بزرگواران و خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی معدن ایران عرض نمایم.

 

امید آن دارم با آغاز بهار که زمین جانی دوباره می‌گیرد، با تلاش مردان و زنان بزرگ این سرزمین و کادر درمانی در خط مقدم عرصه سلامت، بیماری کروناویروس که چندی است موجب رنجش اقشار مختلف جامعه شده را شکست دهیم و به زودی شاهد بهبودی و سلامتی مبتلایان به این بیماری باشیم. از خداوند متعال برای عزیزان از دست رفته نیز طلب آمرزش کرده و سالی سرشار از رخدادهای مبارک و آکنده از سلامت، تندرستی و موفقیت را برای ایرانیان آرزومندم.

 

بهار هیچ‌گاه سمت خانه‌هایمان را فراموش نمی‌کند و در نهایت از راه می‌رسد...

 

بهارتان خجسته باد

تقی نبئی

سرپرست سازمان نظام مهندسی معدن ایران

 

                                                                                                   امور روابط عمومی سازمان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0