امروز جمعه, 10 فروردين 1403
  • تماس با ما : 88854686
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ 
  • کد خبر : ۱۸۳۲
رونمایی از پورتال سازمان نظام مهندسی معدن ایران در روز نیمه شعبان
درراستای برنامه های تعریف شده از سوی رییس سازمان، دکتر داریوش اسماعیلی به منظور هوشمندسازی فعالیت ها و خدمات سازمان نظام مهندسی معدن، پورتال جدید با امکانات و قابلیت های گوناگون راه اندازی شد. بازنگری ساختارها، مخاطب پسندی و توجه به نیاز کاربران، ارتقای کیفیت و سرعت پاسخگویی برای ارائه خدمات به جامعه معدنی کشور در راستای صیانت از منابع معدنی از ویژگی های این سامانه است.

به گزارش روابط عمومی سازمان، بخش های قوانین و مقررات، جذب سرمایه ­گذار، استاندارد، آموزش، ایمنی- بهداشت- محیط زیست(HSE)، ژئوتوریسم و ... در این پورتال دیده شده‌است.

مدیر امور انتشارات و فناوی اطلاعات سازمان گفت: رعایت صحیح قانون و دستورالعمل­ ها، برقراری عدالت، تسریع در ارائه خدمات و کاهش زمان فرآیندها، ارائه سرویس­ های بدون تعطیلی، کاهش هزینه­ های نیروی انسانی، گزارشات دقیق، کنترل، نظارت و ... دستاوردهای هوشمندسازی فعالیت­ ها و فرآیندهای کاری می باشند که ایجاد پایگاه­ های دانش به منظور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی، شفافیت در سیستم و کاهش بسیاری از پیچیدگی ها، شناسایی فرصت های جدید و مشاغل نوین، صرفه­ جویی در زمان و انرژی، رضایت مشتریان و اعضای سازمان را در پی خواهد داشت.

امور روابط عمومی و بین الملل سازمان

امتیاز :  ۴.۱۴ |  مجموع :  ۷

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0